מנהלות בטיולי מועדון האופנועים הישראלי

מבקש לשים לב,

בכל טיול אנו חוזרים על הוראות הרכיבה בקבוצה ושמים דגש על נושא בטיחות הרוכבים ואתם מתבקשים לקרוא בעיון רב את "מנהלות ונוהלי הבטיחות בטיולי מועדון האופנועים הישראלי"שמופיעים כאן  ולפעול בהתאם לכך.

אנו משקיעים מאמצים רבים בארגון טיולי מועדון האופנועים הישראלי לעשרות משתתפים ומבקשים שיתוף פעולה מלא בתחום הבטיחות ורוכבים שיחרגו מהכללים שלנו יורחקו מהטיול לאלתר.

מנהלות ונוהלי הבטיחות בטיולי מועדון האופנועים הישראלי :

לידיעתכם ,אנו ממליצים להשתמש בקסדות מלאות או נפתחות בלבד (שנסגרות בעת הרכיבה).

קסדות 3/4 אינן מומלצות כיוון שהן אינן בטוחות לחלוטין וראשנו חשוף לפגיעה והחל מפרסום הודעה זאת,

קסדות 1/2 או כפי שהן מכונות בתשדירים "חצי קסדה" אסורות לשימוש לשימוש בטיולי המועדון (קסדות החצי אסורות ביבוא אך טרם תוקן ופורסם החוק שאוסר את השימוש בהן ולמרות זאת לא יאושר שימוש בהן במהלך טיולי המועדון).

השגרה והשאננות היא בעוכרינו ולכן אני מבקש לקרוא בעיון רב את הכתוב :

במנהלות חלו שינויים מהותיים שמלווים באופן שוטף את הטיולים במסגרת מועדון האופנועים הישראלי.

1.בטיולי המועדון יכולים להשתתף אך ורק חברי מועדון האופנועים הישראלי רשומים שחברותם בתוקף והחברים ידאגו לחדש חברות לפני מועד הטיול.

  1. בשום אופן ובשום מקרה ואף רוכב לא יעקוף את המוביל. במקרה של עקיפת מוביל הטיול ייעצר לאלתר ויפוזרו הרוכבים.

3.לטיול יצטרף מאסף  ביום הטיול.

4.בטיול יהיה נאמן בטיחות שתפקידו יהיה לבחון את התנהלות הרוכבים בתוך טור הרוכבים,להעיר במידת הצורך לרוכבים שנהגו לא ע"פ ההנחיות ולעדכן את המובילים במקרה ויש צורך לעצור את הטיול.רוכבים שיקבלו הערות ,מתבקשים לקבלן בהבנה.

5.במקרה של תאונה חס וחלילה :

א. הרוכב הראשון שיגיע למקום האירוע ידאג להושיט עזרה לנפגעים ולדווח למשטרה ולמד"א ותפקיד הרוכב השני יהיה להזהיר את הרוכבים המגיעים מפני הסכנה וזאת במרחק סביר ממקום האירוע.

במקרה והמובילים לא בקרבת מקום ייצא רוכב ברכיבה זהירה לעבר המובילים ע"מ להודיע על האירוע.

למעט מגיש עזרה ראשונה ורוכב נוסף שישאר לסייע – כל שאר המשתתפים ימשיכו ברכיבה ולא יעצרו במקום התאונה.

ב. בכל מקרה חייבים לשים לב לא לחסום את נתיב התנועה כדי לאפשר לכוחות ההצלה להגיע למקום במידת הצורך.

במידה ואחד מהכללים או כולם לא מקובלים על רוכב כזה או אחר, הוא מתבקש לא להגיע לטיול !

כל כללי הבטיחות,הרכיבה ואחריות המארגנים של מועדון האופנועים הישראלי חלים בטיול זה :

חשוב – בטיחות הרוכבים לפני הכל !!!

  • יש להקפיד על רמת תחזוקה גבוהה לאופנועים ובמיוחד בדקו את הבלמים והצמיגים.
  • יש להקפיד על הוראות רכיבה בקבוצה ולשים דגש על רכיבה מדורגת.
  • יש להימנע מעקיפות בעיקולי הדרך וכשהראות לקויה.
  • יש להימנע מחסימת ציר התנועה לכל רוחבו וזאת ע"מ לאפשר עקיפה בטוחה למעוניינים בכך.
  • אף רוכב לא יעקוף את המוביל!!!.
  • אסור בשום אופן ומצב לעקוף מצד ימין. עקיפה מצד ימין מסכנת את משתתפי הטיול.
  • רוכב שלא ישמע להוראות יתבקש לעזוב את הטיול לאלתר.
  • זכרו: אנו בטיול  של מועדון האופנועים הישראלי ולא במסלול מרוצים.
  • אבקש לזכור שחייבים לצאת כל תחנת דלק עם מיכל הדלק מלא!!!

לתשומת לבכם:

הטיול מאורגן על ידי מתנדבי מועדון האופנועים הישראלי וההשתתפות בטיול אינה כרוכה בתשלום.

כל חבר שנרשם ומופיע לטיול מצהיר ומתחייב בכך כי ההשתתפות בטיול היא על אחריותו בלבד, כי קרא את המנהלות,הוראות הבטיחות ופרטים בדבר הטיול ומסלולו,כי אין לו ולא תהייה לו כל טענה ו/או תביעה כל שהיא כנגד מי ממשתתפי הטיול האחרים לרבות כנגד המתכננים והמוביל,כי כלי הרכב שלו תקין וכי ברשותו רישיון נהיגה, רישיון רכב וביטוח חובה.

 

פורסם בקטגוריה ארועים ופעילויות, חו"ל - טיולים, טיולי כביש, טיולי פסק זמן, טיולי שבילים, טיולי שישי, טיולים רגועים, כללי, סיפורי חברים, פעילות קהילתית. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

תגובה אחת על מנהלות בטיולי מועדון האופנועים הישראלי

  1. פינגבאק: טיול שישי לילי טו באב 27 ליולי | מועדון האופנועים הישראלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *